S A N N A . D

Ordbajsning...

looking forward

Kategori: Allmänt

Den här dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt men hann väl med
rätt mkt ändå.. typ..

Dusch, jobb 10-19, hem o byta om, hämta upp magnus. Första passet
idag då, hoppas att jag har träningsvärk imorgon annars jävlar. .
Träffade Niklas, vilket inte är så konstigt eftersom han jobbar där, men
träffade även på storebror Johan. Trevligt värre!

Efter det blev det ett varv på sidsjön. Hade siktat på två, men när jag
inte ens gått halva slocknade ALLA lampor. Kul. Tur att jag hade sällskap.
Jag kommer väl aldrig våga gå där själv igen.. Inte när det är mörkt iaf.
För jag kan lova att när alla lampor släcks, då blir det mööörkt. Och pannlampa
känns väldigt far away kan jag säga.

Hem och fick äntligen äta middag! äggmackor, muums.

Nu ska jag sortera tvätten, för imorgon börjar dagen redan klockan 06.
Kämpa sanna...

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: