S A N N A . D

Ordbajsning...

när man vet vad man har

Kategori: Allmänt

Har haft en fantastisk helg i Ånge. Som vanligt.

I fredags mötte jag upp Therése och Thomas på stan, sen åkte vi
mot Ånge i Jabba. Väl framme blev det en visit hos David, lite vila
medan han jobbade kväll sen blev det öl och grejer heela natten.
Tror inte jag somnade förrän vid sextiden på lördagmorgon.
Hade en riktigt trevlig kväll. Rolig dessutom!

Lördag. Inte piggast i stan när man öppnade ögonen, men det
kunde ju ha varit värre så jag tvingade med mig David på hockey.
Ånges B-lag mötte Töva Tigers, haha! Dom förlorade dessutom, men det
var kul att gå på en match igen, var ett tag sedan nu.

På hockeyn stötte vi på Nordwall och hans tjej Jennifer, så vi slog följe
och käkade tillsammans på Knuten. Ja, dom som kunde äta, jag hann iaf
bli mätt innan allt bajsprat osv fick fram mina tårar för jag var så äcklad..
Haha, tänk att man aldrig lär sig!

Efter det bar det av hem till David där vi forsatte kvällen. Hade massor av
förfester att gå på och planerade in där ett tag. Men det slutade med att jag,
David, Thomas, Therese, Nordwall, Jennifer, Michaela, Kempe, Chrille, Tobbe
och Robin satt hos David alldeles för länge, så det blev att vi gick upp till
Jossan sen vidare till Marcus innan Mittlandia.

Mittis var kul! Riktigt trevligt. Träffade på alla fina som man alltid träffar
när man är hemma men även folk man inte sett på lääänge. Kul !

Idag har det inte hänt överdrivet mkt. Vaknade och mådde sämst. Yes!
Fördrev dagen med ungefär ingenting. Vid 12 blev det mat för oss allihopa,
sen var det dags att åka mot stan eftersom jag skulle jobba..
Packade bilen full med grejer o folk o brummade hemåt. Har jobbat 14.30-23
ikväll i totalt kaos. Tänk va fel det kan bli ibland.. Men vi gjorde det rätt bra
ändå Berit och jag. Det får man väl säga..

Nu ska jag försöka hitta nån bra film att se. Ska krypa ner i soffan med
stortäcket mitt och vetekudden och bara myysa.

Glömde laddaren i Ånge så jag lär väl få åka o hämta den imorn.. värt..
Om inte nån ska åka den vägen kanske?

Imorgon kväll ska jag träna med BredsandsBiffen igen. Spännande!
Jag menar jag har ju precis kunnat börja röra armarna som vanligt igen..

Tack kära vänner för en kanonhelg! Ni är bäst!





Jag har även lärt känna Kjell i helgen. Den ni.
GRODELIGRODELI.

Hej,

Kommentarer

  • Bella säger:

    Haha, jisses, där blev man ju fast hur länge som helst! Youtube is the shit :)

    2011-11-07 | 08:48:03
    Bloggadress: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: