S A N N A . D

Ordbajsning...

resume

Kategori: Allmänt

Ännu en helg då.

I lördags vart det som sagt jobb 7-16. Hade sån grym träningsvärk
så jag trodde inte att det skulle kunna bli värre.. Stog i disken i princip
hela dagen, utom morgonen då vi gjorde mackor och öppnade då.. Så dagen
gick rätt fort ändå. Och hade jag kunnat stanna så hade jag, känns alltid dumt
att sluta när det är massor att göra, meen men..
Efter jobbet blev det till att panikhandla presenter till pappa o farmor.
Cervera är en asbra affär för presenter har jag märkt! Gick superfort att hitta
presenterna och fick jättebra hjälp och fina paket. Toppen!
Sen brummade jag direkt till stöde. Pappa fyllde ju år igår också var det ju farsdag
i söndags, och farmor fyllde år i torsdags så. .

Kom till pappa, middag med han o Inger, lillebror, Christer Malin o Novalee!
Gott och trevligt!

Jag o brorsan for till farmor och grattade henne och drack lite kaffe o surrade.
Skrattade så jag fick ont i magen, haha! Sjuka kärringar det finns..

Resten av kvällen blev framför tvn med godricka och så mycket bättre.
Och yes man såklart. (Bradley Cooper är Min)

Söndag, upp tidigt, gick o la mig på sängen med pappa o löste korsord innan
jag skulle dra mig mot stan. Skulle ju jobba..
Och om jag hade ont i lördags , så trodde jag att jag skulle dö i söndags!
Fy fan, har aldrig varit med om värre träningsvärk. Kunde inte göra någonting.
Kunde knappt gå, haha, helt sjukt, trappor och att ta sig ur bilen blev plötsligt
näst intill omöjligt!
Blev ett stopp hos Lindholms för lite surr innan hemfärd. Hur kul som helst!
Inte varje dag man träffar dom pinglorna. Barndomsminnen som heter duga! haha

Jobb 15-21 sen häng hemma. Kunde verkligen inte sova.

Måndag, skulle va ledig men. ja...

Träningsvärken hade lagt sig lite iaf.. Åkte o letade present till mamma som också fyller
år snart. Imorgon närmare bestämt.. ALLA fyller fan år i november.. Dåligt planerat..

Sen blev det en tur till Bredsand på kvällen för att döda lite armar och bröst.

Idag har jag tagit mig runt sidsjön, trots fortfarande lite stel i benen. Ätit frukost,
fått paket från e.l.f. Glad Tjej! Tagit en dusch och provat lite av de nya sakerna jag
fick hem i paketet.

Om en timme ska jag dra mig mot jobbet, vet inte vad jag ska göra tills dess...
matlådor kanske.. kul.

Har precis bestämt att det blir lugnt i helgen med. Lördagen bokad med Linis,
kommer bli toppen !

Har förresten bokat tid för naglar på fredagmorgon, awesome!



enda bilden jag har på pappa på datorn, hipp hipp hurra!


sidsjön en solig morgon


världens finaste stog på birsta igår!




PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: