S A N N A . D

Ordbajsning...

skrattretande

Kategori: Allmänt

det är mycket just nu.. hahaha!

people never change
, glöm inte det!


Igår var jag ledig . Proppade dagen full skulle man kunna säga..

Klev upp 0700. Blev en timmes benpass på gold's med magnus klockan åtta,
sen skjutsade jag honom till jobbet och efter det tog jag en timmes promenad
runt sidsjön. Ogillar att det är så förbannat halt.. tar lite längre tid då..

Hem och tog en långdusch och åt frukost. Sen åkte jag till granlo och hämtade
upp Lina och sen Johanna och åkte till Dollarstore. Där var vi bra länge. Fick med mig
julgardiner till köket och tandborstar hem, ungefär.. och en julklapp! så igår slog jag
även in min första julklapp, och fin blev den också!
Skjutsade hem Johanna och Lina sen åkte jag och hälsade på Emil och Malin i deras
nya lägenhet. Supermysig! Och nu är vi grannar också - toppen!
Åkte till granlo en sväng med Emil och på kvällskvisten började magen kurra så jag
åkte och handlade innan jag åkte hem . Tände alla ljus i lägenheten och plockade
undan och myste till det och skulle precis till att laga mat när Lina ringde - ut till Birsta!

Ett besök på tygaffären på barnens hus (Vad nu den kan heta...) och bauhaus.
Där jag även fick min plånbok avlarmad, haha!

Sen äntligen fick jag laga lite mat. Men när jag hade lagat och ätit (20min, bra)
så vart jag rastlös direkt. Slutade med att jag o Lina åkte o tog en kaffe på kvällen
och fördrev lite tid.

Lång dag. Bra dag.

Idag har jag jobbat 07.30-16, sen brummade jag direkt ut till moster och var barnis
åt mina tre småkusiner. Trevligt!

Lagade mat, åt mat, tittade på tv, busade, myste och stökade på så jag är slut. Haha.
Nu ska jag väl ta och gå o lägga mig om jag ska hinna göra någon nytta innan jobbet
imorgon, för efter jobbet är det tvättid som gäller.

Längtar till fredag nu. Tycker om att ha saker att se fram emot och det har jag ganska
ofta nu tycker jag. I like it! Det blir förfest med Therése sen Club Deströyer då
When Cities Divide har sin första livespelning och även twopointeight ska spela.
Kommer bli kanon!

Natti!

Kommentarer

  • ollä säger:

    Haha. Twopointeight.

    2011-11-24 | 00:32:57
  • mÄchTi säger:

    ååh oLLä, du skulle också vart med !

    2011-11-24 | 00:41:23

Kommentera inlägget här: