S A N N A . D

Ordbajsning...

smells good

Kategori: Allmänt

Försov mig imorse istället för att göra någon nytta.. bra där?

Vaknade 0950, började 1000. Heja! Av någon anledning hinner jag Alltid,
pepparpeppar, i tid när jag "försover" mig. Så det var bara att tvätta av sig
o borsta tänderna imorse o springa över på jobbet. Hann tillochmed ta med
mig matlåda och frukost. Dutti tjej!

Skulle jobbat till 18 men det blev lugnt på eftermiddagen där så jag knatade
hem en halvtimme tidgare istället, vilket gjorde att jag kände att jag genast
hade mycket mer tid. En halvtimme är länge ibland..

Bytte om och åkte upp på sidsjön  och stakade mig igenom ett varv,
Mer än så hann jag inte för sen var jag tvungen att åka o tanka sen hem till
tvättiden som väntade. Så medans jag har tvättat har jag även gjort jul i köket,
de nya gardinerna blev ju ungefär sämst.. meen, jag orkar inte göra om. Det får vara.

Var o hämtade en lampa och har kollat igenom halv 8 hos mig avsnitten som
jag missat i veckan, obotlig nörd? och ätit äggmackor, mums!
sällan? haha

Imorgon äre freeedag. Då måste jag upp i tid för jag måste hinna färga håret
innan jobbet, och en repa på stan. Sen blir det jobb 11-19 sen till Therése.
When cities divide släppte sin första låt idag. Kommer bli grymt imorgon!


man blir ju som stolt att man känner sjuka talanger!


PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: