S A N N A . D

Ordbajsning...

Butterflies all havin' fun you know what I mean Sleep in peace when day is done that's what I mean

Kategori: Allmänt

Toppendag. Igen.

Åkte ut till Midlanda med Stefan imorse vid kvart i åtta. Var där och kollade
hur det funkade och provade det "nya" ett tag. Sen rullade jag och Eva-Lena
mot stan igen, köpte lite lunch sen ner o fortsätta på jobbet.

Halv tre kom moster o hämtade mig och vi for ut mot Bergeforsen,
märkt för livet igen då. Jag gillart!




Åkte o mötte upp Camilla i birsta och fick mitt efterlängtade linne, tack!



Sen hem till småmonstren hemma hos Karin o Sven o blev bjuden på middag,
inte fy skam! Där får man minsann glada gubbar på tallriken också.

Kvällen var menad för en promenad, men det blev visst inte så. Lite tråkigt
då jag kunde ha varit på emmas fotbollsträning eller något annat istället, men men.

Med tanke på  min huvudvärk och vad som väntar den här veckan är det lika
bra att ta det lugnt ikväll. En liten "skämma bort" kväll kanske skulle passa.
hmm.. Men ett tag på cykeln som i princip är oanvänd ska man väl kanske klara av.

Änywäj, jag har en good feeling när det gäller hela den här veckan och helgen
tänker jag spendera i västra. Jag längtar lite till onsdag också. Mkt på en gång!

peppad tjej.

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: