S A N N A . D

Ordbajsning...

Flabanco

Kategori: Allmänt

Inte sjuk! Var bara trött !

Så idag har jag jobbat, var tydligen så ivrig att gå till jobbet klockan sex
imorse så jag glömde sätta i linserna, märkte jag efter en halvtimme på jobbet.
Bra sanna, bra.. Tur man bor nära så det bara var att springa hem o sätta i dem!

Efter jobbet åkte jag upp till Sidsjön och tog ett varv i höstvädret. Uppfriskande!
Hem, kockade ihop en rotsaksgratäng, och jag som aldrig ens gjort
en gratäng gjorde utan recept o allt, och dessutom blev den asgod! förvånad!

Petade i mig lite mat, sen åkte jag ut till birsta för att leta reda på ett bra pannband
att ha nu när det börjar bli lite kyligt på promenaderna, men icke.
Bara tjocka och alldeles för varma. Jag vet precis vad jag vill ha men vet inte var
jag ska få tag på det.

Sen åkte jag upp till sidsjön igen och gav stavarna en omgång, kärring som man är,
men det är faktiskt mkt jobbigare med dom än utan ! Och när jag väl var klar kändes
det som att mina öron skulle ramla av av kylan så ett pannband snarast , tack!

nu har jag tagit mig en lång varm dusch och tänt lite ljus, tänket ta o kika på en film
innan jag ska natta . Imorgon väntas sidsjön x2 igen. Gött! Passa på innan det blir för
kallt. Måste ändå vänta med att använda gymkortet tills jag fixat nya skor . smart...

Idag blev jag förresten tilldelad mina första egna pass! Om ca 2 veckor så räknas jag
med på schemaraden. Wohoo! Dutti tjej :)


summa summarum - bra dag!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: