S A N N A . D

Ordbajsning...

Help, I'm alive

Kategori: Allmänt


my heart keeps beating like a hammer
Hard to be soft
Tough to be tender


Easy come easy go sägs det ju. Och vem har sagt att något ska vara enkelt,
alltid är det något.. Men det var lätt fixat (ja det handlar såklart om bilen..)
och nu känns det mycket bättre. Tur jag har min mamma o pappa som kan hjälpa
mig med helt obegripliga ting!

Men här är iaf pärlan






De senaste tre veckorna har ändå varit hur bra som helst. Med nytt jobb,
ny bil, tatuering, haft roliga kvällar med roligt folk osv.
I love it!


Idag har jag jobbat. Och vart ute o flängt med bilen. Och fått paket..
Och hälsat på Lina en snabbis.


måste bara visa en bild på ett "blomarrangemang" som jag såg när vi
var i Huddinge. Kan vara lite av det sjukaste jag sett i blomkruksväg..





PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: