S A N N A . D

Ordbajsning...

manamana

Kategori: Allmänt

Tre häxor tittar på tre Swatch klockor, vilken häxa tittar på vilken Swatch klocka?
Three witches watch three Swatch watches, which witch watch which Swatch watch?


Tre könsopererade häxor tittar på tre Swatch klockknappar, vilken könsopererad
häxa tittar på vilken Swatch klockknapp?
Three switched witches watch three Swatch watch switches, which switched witch
watch which Swatch watch switch??


Ja herregud.


Idag har jag jobbat 7-15, dagen bara sprang iväg på eftermiddagen...
Efter jobbet kom min snälla pappa och hämtade mig och skjutsade ner mig till
Optikern så jag skulle hinna i tid ♥

Så nu har jag beställt linser och bytt styrka också. Får hoppas att det blir bra...

Efter Optikern handlade jag lite sen åkte jag hem och lagade middag.
Kotletter och en sallad - mums!
Fikade såklart bulle o mjölk då det är kanelbullens dag också .




Sen var det bara att ta tag i städ, disk och tvätt. Och nu sitter jag här i soffan,
har premiäranvändt min stavmixar och försökt mig på att göra en smoothie.. huh..

Städat lägenheten, diskat och ska bara hämta tvätten, sen ska jag nog ta mig ett
"ingen bor i skogen" maraton så jag är vaken lääänge. Ska kliva upp tidigt imorgon
och få lite viktiga saker ur världen såsom möten etc. Sen ska jag soova, för
på kvällen blir det till att vara barnvakt (?) sen jobba natten.

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: