S A N N A . D

Ordbajsning...

So I pick the world up

Kategori: Allmänt

vilken dag !

Upp och hoppa, iväg till Sundsvall Däck & Fälg, tog inte alls lång stund och nu
kan jag köra min bil utan bekymmer! ♥

Plockade upp Magnus på stan, hem till mig en sväng så jag fick göra mig iordning
och stöka på lite sen åkte vi ner på stan och tog oss en lunch på Afmidor.
Första och förmodligen inte sista gången..

Efter det blev det helt plötsligt så jag köpte träningskort. Tacka Magnus för att han
mer eller mindre tvingade mig till det. Hade som inget annat val än att gå ner med
honom och när det var Niklas som stog där så var det ju bara att slå till.
Så imorgon väntas första träningspasset verkar det som, hua!

Sen skjutsade jag hem Magnus och drog mig mot jobbet. Jobbat 13-22.30,
helt kanon dag/kväll på jobbet om jag får säga det själv!

Är dock inte så trött ikväll då jag visst sov bort hela kvällen igår. Av någon anledning..

Har bara telefonkurs imorgon 13-15, vi byter telefoni, hej mer att lära sig!

Det blir till att leta upp lite ny musik och kanske se en film.

NattNatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: