S A N N A . D

Ordbajsning...

Gunilla Persson

Kategori: Allmänt

Aaaah, vad är det för fel på kvinnan?


Sen senast har jag jobbat min sista dag på cubus och börjat mitt nya jobb
på Taxi Sundsvall i växeln. Hittills trivs jag jättebra och utbildning m.m.
har funkat bra såhär första veckan.
Med tanke på att det varit mkt att ta in och lite udda arbetstider så har jag
inte hunnit med så mycket annat i veckan. Lite promenader och en kväll
i tatueringsstudion med Lina.

min dator dog ju även i söndags, så i fredags efter jobbet åkte jag o pappa ut
till Birsta. Mötte upp Yvonne och uppdaterade mina produkter från MaryKay,
käkade lunch och köpte en ny dator. Köpte lite nödvändigheter på ica och när jag
kom hem hängde ett paket på min dörr med min nya skinnjacka. Happy day!

Åkte ner på stan och tog ett glas vin och åt middag med Lina o Erik. Sen blev det
soffan då jag skulle upp klockan 05 igår morse. Jobb 6-14, en nap på soffan sen
blev det föris hos Thomas o Therése innan Allstar. En "Ångeförfest" på annan ort. haha!
Mycket trevlig kväll !

Idag har jag inte gjort något alls. Funderar på vad som händer till kvällen men något
ska man väl kanske kunna hitta på !

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: