S A N N A . D

Ordbajsning...

släkten är värst?

Kategori: Allmänt

Inte min iallafall!

Blev inte som jag tänkt det imorse med pwn. Danne sov lite längre
än väntat med, så det blev inget av. Istället tog min favoritmoster med mig
ut till hennes kusin i Timrå på Butik Liten och bjöd på lunch, Tack! ♥
Sen blev det storhandling också.

Efter det bar det direkt av upp till pappa för att kolla efter bilar. Iväg en
sväng till olika bilhandlare och kikat och en sväng till farbror Jimmy på Janssons.
Skulle köpa en stavmixer men inte ett öre fick jag betala för den, Tack!!
Så nu jäklar ska jag göra soppa ikväll.

Hoppade av i stan när pappa skulle hemåt och gick på cubus och köpte mig en
vinterjacka. Lika bra att passa på när det var -30%
Fick även med mig lite nödvändigt som pads och en liten plånbok hem.


Nu blev det helt plötsligt ändrade planer för kvällen också.
Mot bergeforsen!

PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: