S A N N A . D

Ordbajsning...

weekend baby

Kategori: Allmänt

I fredags var det jobb. Sen en trevlig kväll med fredagsmys alá rödvin,
popcorn, idol och film.

Lördag som skulle vara min lediga dag vart inte min lediga dag, det blev
jobb på Innergården 1891 istället. Dock bara 12-16. Del av kaka!

Efter jobbet var tanken att jag skulle vara hemma och göra ingenting.
Hade tillochmed tagit tvättid 19-22, för att jag skulle stanna hemma och
göra just, ingenting. Meeen det är ju lätt att boka om en tvättid....

Slutade med att jag och LK satt här hemma och hade himlans trevligt.
Fick sällskap av Mattias o Kristoffer en sväng och vips så var klockan
kvart i två och det kändes som det var dags att dra sig ner mot stan.
(Ja, nödvändigt, jag vet..)

En snabbis på invito, sen blev det Allstar. Kul?

Det hela slutade med efterfest i bubbelpool och en taxi hem kl 06 imorse..
suck.

Dagen har jag spenderat på Birsta city med mamma o syrran. Jag kan
berätta att det inte var en perfekt dag för det.. Men jag överlevde.
Det blev en fika i Vävland hos Agneta o sötungarna också innan vi åkte hemåt.

Blev lämnad ensam med tvätten. HEJA va kul. Men Sara kom och förgyllde
min kväll med sin närvaro. Vi har dubbeldippat, kollat på film, pratat och myst ♥

Nu ska jag krypa ner och kolla på tävä.

"Är det Sanna, Sanna?"
haha!


Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: