S A N N A . D

Ordbajsning...

syster <3

Kategori: Allmänt

Har min fina lillasyster på besök.

Åkte o hämtade henne igår. Vi började med att åka o handla, köpa med oss
mat hem och mysa till det i soffan. Vid middagstid gjorde vi räkmackor, mums !
Laddade upp för tre timmars bio, Titanic 3D bestämde fröken att vi skulle se, så så blev det !
Samma film, men det var ju ca 15 år sedan man såg den så det var helt ok !
Dock var det ju inte jättemkt 3D effekter, men eftersom jag aldrig vart på 3Dbio förut
så ska jag absolut inte klaga, vissa saker var rätt fränt.

Idag har vi varit på Birsta City och shoppat åt Matilda. Hon fick med sig ett linne, en t-shirt,
ett par jeans och en tjocktröja hem. Jag köpte balsam, ansiktsmask och toapapper.. Sen fick
jag gott nöja mig med att fönstershoppa. Det är dyrt att ha bil.. bara så ni vet !

Ikväll har vi varit hos Karin o Sven o hälsat på. Massa ungar blir det då det var en anna
familj där också.. 7 ungar som sprang omkring och lekte.. Jag vart nästan rädd?!

När vi kom hem tände vi massa ljus och gjorde mys sen la vi ansiktsmask och jag har
noppat lite ögonbryn och målat naglar o grejat. Lite hemmaspa.

Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på .. Något blir det.
Sen när fröken åker hem ska jag träna. Dubbelpass imorgon ska bli riktigt skönt efter
"päskuppehållet". Sen är det filmkväll med Therése, Therése och Peggy.

På fredag har jag tagit på mig att jobba  på Innergården 1891, 15-22.. Kommer bli kul !
Och på lördag, som jag ser mkt fram emot nu när jag bytt bort arbetspasset, ska jag o
Magnus gå och se Filip & Fredrik. Kommer bli grymt tror jag. Hoppas jag !

funderar starkt på att ge bort mitt pass på söndag med.. Då har jag bara gett bort ett pass..
Det kan jag nog leva med ! Det ska jag nog. Kan vara skönt att bara vara bakis på söndag..

Nu ska vi nog hoppa i säng jag o matilda, så vi är pigga imorgon !

Puss !


påsktårta som pappa gjorde i söndags


räkmackan innan bion


trötta tjejer i 3Dglasögon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: