S A N N A . D

Ordbajsning...

04

Kategori: Allmänt

Att vakna av klockan 04:00 är inte det roligaste .,
Att sedan jobba till 13, jävlas med julstjärnor (vi blev tillslut 3st som hjälptes åt..)
jävlas med julgran, jävlas med datorn som helt plötsligt dog, att åka ner till 
sporthallen o ska simma o har tagit fel bikini så får simma i min rätta bh, för att
sedan ska åka till Ester och träna men har glömt träningsbh:n, så måste åka hem 
och hämta den, åker ner till stan igen och får leta parkering i 10 min pga alla 
plogbilar o lastbilar överallt, och slutligen träna skiten ur sig och inte ha någon 
vattenflaska med sig.. Till råga på allt är ALLA vägar SKIT i den här stan just nu också.
Det går bra nu?
 
Nu har jag ätit, ska ta en dusch o sen lägga mig i sängen och titta på mina fina
julstjärnor och min fina gran som lyser så fint.. Eller? 
 
Ikväll somnar jag ovaggad. Punkt.
 
 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: