S A N N A . D

Ordbajsning...

12

Kategori: Allmänt

Helt plötsligt är det dag 12. 12-12-12 dessutom.. 
(inte för det har någon betydelse för en vanlig dödlig som mig)
 
Träningen får hyfsat, idag väntas dubbelpass pga jobbpasset igår, 
det är lite trist att det blir så ibland men jag försöker gottgöra det så
gott som jag kan i allafall. 
 
Idag har jag hittills städat och diskat, ätit (som jag gör heeeela tiden..)
Och packat ner massa mat som jag ska ha med mig till pappa ikväll.
Ska dit o laga ett gäng matlådor så jag har! Och passa på att hälsa på farmor!
 
I helgen som var var det julbord med jobbet, det var jättetrevligt men som vanligt
så suger det på krogen, så det var ju lite trist. Men det var en bra kväll !
 
Söndag var soffläge med Christoffer och kollade skidor o snackade skit, lagomt. 
 
Igår hade jag en sån skitdag kan man säga. Lite nedstämd men idag har jag 
nog skakat av mig det mesta. Vissa saker tar bara lite tid innan det faller på plats, 
om .man säger så.. haha
 
Nä, nu ska jag åka mot Ester, sen vidare o handla sen till Stöde.
 
(Ja, jag har världens tråkigaste blogg för tillfället, live with it !) 
 
PUSS
 
fick förresten över bilderna från min n8 häromkvällen - woho !
 





 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: