S A N N A . D

Ordbajsning...

long time no see

Kategori: Allmänt

Men vad gulliga ni är som är inne och kikar ändå fast jag inte skriver. 
Alls. 
 
Tävlingen lades ned under jul/nyår. Helt omöjligt att hinna äta 6ggr/dag plus
träna en timme med allt jobb och farande som varit. Så den 3e tar jag upp
det igen (då jag jobbar nyår/nyårsdagen)
 
Jag har haft en bra jul och dagarna runt omkring. .Fina människor och mysig 
stämning rakt igenom. 

Dock är jag less på julen ikväll så nu städas den bort. Julstjärnorna är 
släckta, tomtarna borta och granen är kal och väntar på att slängas ut. 
 
Jag smuttar på en "drink" (ok, det är en grogg, men det låter finare med drink)
och ska ta och ta tag i ett litet hemmaspa alldeles snart. 
Toning av hår (just det, jag är mörkhårig nu mer, sen julafton), ansiktsmask, 
dusch o skrubb, målning av naglar också tänkte jag försöka mig på bus. 
Jag har aldrig gjort det förut tror jag. Man lär väl bli fläckig men må så vara då 
eftersom jag ändå jobbar 23-07 imorgon.
 
Innan jobb ser det ut att bli middag med björn och en sväng förbi Thomas & Therése. 
 
Var även ut med ett gäng grabbar från jobbet i torsdags, det var riktigt roligt ! 
Slutade väldigt oväntat men väldigt roligt !
 
PUSS
 
min alldeles egen räKa var hemma också så jag fick krama
på henne på juldagen. Lätt Bäst !
 
också var det mörkt hår då.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: