S A N N A . D

Ordbajsning...

Day off.

Kategori: Allmänt

I söndags var det kanske varmaste och soligaste dagen
på hela året. Då var jag o tränade på fm sen jobbade jag
14-22:30, kul va ? Jag missade precis hela dagen...
Så när jag slutade masade jag mig till Sidsjön och tog mig
ett varv där, efter en skitdag på jobbet är det riktigt skönt !
Det var fortfarande +21C kl 23, så jag missade inte allt bra..
Hade velat bada också, men eftersom mitt sällskap uteblev
så var jag inte jäättesugen på att bada ensam direkt. Mörkt!
 
Igår hade jag en ledig dag.
Som var kanske hur skön som helst !
 
Började dagen med ett träningspass på Ester & co med Johanna,
riktigt jobbigt och träningsvärken gör sig påminnd idag så det var
nog ett riktigt bra pass!
 
Sen blev det lunch på stan med Mimmi. Satt vid ån och pratade strunt
och matade fåglar.. Eller ja.. En anka! Höhö.
 
Sen blev det en sväng till Pappa på kontoret innan jag åkte hem
och la mig raklång på soffan ett tag. Riktigt trött.
 
På em kom Lina o hämtade mig så tog vi oss (efter lite letande och
spring på stan) en middag på Allstar's uteservering i det sköna vädret.
 
När vi ätit så vi höll på att spricka tog vi oss till Filmstaden (via sknsmn)
och såg Batman - The Dark Knight Rises. Bra film ! Lång film...
 
Och eftersom den var så lång blev det en sen natt och här sitter jag på
jobbet och ska jobba 6:30-14:30.. Inte piggast !
 
När jag slutar väntar ett träningspass med Johanna, eller om det blir
till att lapa lite sol först, det verkar bli fint väder idag.
 
Sen ska jag försöka träffa lite folk ikv som jag inte träffat på ett tag,
ex Emil o Lejpan. Vi får se vad man hinner med.
 
Imorgon väntas kalas hos Magnus på em. Alltid skönt när någon
fyller lite mer än en annan, känns inte lika jobbigt att bli gammal då ;)
 

Det här är en rätt knepig vecka, som man får handskas med ett gäng
känslor, och samtidigt bestämma vad som är bäst för en själv.
Så det känns helt ok ändå. Det svåra är bara att bestämma sig...
 
 
PUSShej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: