S A N N A . D

Ordbajsning...

satisfied

Kategori: Allmänt

- varning för ordbajs.
 
Det är svårt att inte vara nöjd. 
 
Hade sex underbara dagar på P&L med otroligt härligt folk. Mycket skratt,
tok, musik, sol, regn, mat, skoskav och allt som hör till. Riktigt bra vecka ! 
 
Kom hem sådär lagomt mör och såg fram emot en sexdagars arbetsvecka med
en planerad utgång på onsdagen. Det var ju trots allt GF. 
 
Slutade som planerat, 6 dagar jobb, 1 planerad utgång på onsdagen men klämde in 
två spontanutgångar också. Tisdag och fredag. Riktigt bra vecka har det varit. Känns som 
att jag inte varit hemma på.. länge? 
 
Avslutade fredagen med att åka till Sidsjön och tog ett "morgondopp". Årets första, 
med fint sällskap dessutom. Har dock myggbett över precis hela kroppen nu, men det 
var det lätt värt..! 
 
Idag är 6e passet den här veckan och jag känner mig ganska trött. Dock händer det 
inte mkt på jobbet så jag ordbajsar lite här och lyssnar på Mumford & sons.
Jag fällde ju en tår när jag såg dom på Peace & Love, vackert ! 
 
 
Änywäy. 
 
Jag jobbar till 06:30, sen ska det hem och sovas, för att sedan åka till Leringen och 
träffa lillasyster som inte händer allt för ofta. Blir där till tisdag, då åker jag hem och 
(äntligen) tvättar massa kläder och tokstädar lägenheten. Sen är det jobb tre dagar innan 
jag går på en veckas semester igen. Och då är Sandra äntligen hemma och det kommer 
bli en kanonvecka! (Som jag har tjatat efter henne i nästan varje inlägg nu så borde ni förstå)
Men först väntar en vinkväll med Erika.
 
Jag är ju så otroligt lyckligt lottad eftersom jag känner de bästa av de bästa. 
Efter de här två senaste veckorna har inte smilbanden slappnat av många minuter. 
 
 
När jag tittar ut nu så är det alldeles svart. Som en höstnatt.. Vart tog sommaren vägen? 
Det kan inte vara många kvällar det har varit att man kunnat sitta ute halva natten?! 
Det känns lite tråkigt.. 
Hoppas det kan vara riktigt fult den här veckan nu, sen jättefint nästa vecka när jag är ledig! 
 
Har ju en semestervecka kvar sen i Augusti. Då vill jag inte planera in någonting alls. 
Ungefär som min första semestervecka som vart helt fab ! 
Det enda jag planerat är att fylla år. Och det tror jag att jag ska göra i lugn och ro uppe
på Leringen... Meen som sagt. Jag ska inte planera något. 

idag har jag bara tagit det lugnt iaf. Och det var välbehövligt. Det gjorde jag iofs igår med.
Men då hade jag ändå flera saker jag behövde göra.  
Idag klev jag inte upp förrän 15 (det är ok när man jobbat natt. faktiskt) och tog en dusch
sen åkte jag till Lina. Vi har bara legat på soffan och kollat på film, lagat och ätit god 
mat och fettat cheesballs och snus. Skön dag. 
 
Och nu sitter jag och ska försöka fördriva tid och det går ut över er stackare som 
tittar in här. För nu är ni inte många kvar..! 
 
Äh. Jag tar o läser andras bloggar istället
 
 
 
PUSS
 

Kommentarer

  • ollä säger:

    Åh, snus.. :/ lätt det första som ska införskaffas så fort jag landat! Håhå, inte långt kvar nu. xD

    2012-07-09 | 02:54:45

Kommentera inlägget här: