S A N N A . D

Ordbajsning...

baby

Kategori: Allmänt

Baby you've got the sort of hands to rip me apart
And baby you've got the sort of face to start this old heart
But your eyes are warning me this early morning

sytycd hade premiär ikväll och jag älskar det !
Jag har ryst, skrattat och gråtit och kollat på det här klippet
(bland många andra) ca 10000ggr efter programmet. Och nästa vecka är jag inte
hemma när det sänds, hur ska det gå?
Apropå det så håller det goda humöret i sig och jag gillart !
Kliver på en femdagars imorgon (med jobb, inbilla er inget annat !)
men på tisdag åker jag till Borlänge. Kommer bli awesome ! Hoppas bara inte
väderprognosen stämmer..
Jag har hurtat på som fan sen sist. Vattenträning, hårda pass på gymmet och ett
gäng svängar upp för sidsjöbacken och varvet såklart. Det är så himla skönt och nu ska
det hålla i sig tills jag åker till Borlänge och när jag kommer hem ska det fortsätta. Så det så!
Idag har jag o Johanna tagit bara varvet sen har jag vart i birsta o shoppat lite, det var
verkligen inte igår så det var roligt att hitta lite.. med betoning på lite !
Har även klickat hem en toksnygg jacka ikväll då jag på något konstigt sätt tappat bort
min gröna favorit sommarjacka.. Hoppas verkligen att den här är så snygg i verkligheten
som den är på bild, då blir det nog en ny favvo!


Sen blev det stan en sväng, hem o stöka på sen var jag till Karin o barna. Härjade med
pil o pilbåge, åt middag o myste med barnprogram ♥
Nu ska jag kolla på det senaste avsnittet av PLL och krypa ner så man är pigg imorgon.
(längtar lite till fredag också, kanske slänger upp en bild på vad det handlar om framöver)


PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: