S A N N A . D

Ordbajsning...

tips från coachen!

Kategori: Allmänt

Laga inte en soppa innehållandes vitkål och diverse om du bor i en etta...
Lukten har fan satt sig i precis ALLT ! Tur jag hade tvättid ikväll så det mesta
får nog hänga med där tror jag. Uuuäää. . 


Klev upp kvart över sju imorse (på min lediga dag!!) för att lägenheten skulle
besiktigas någon gång mellan 7.30-17.30. Tack för den..
10.30 plingade det på dörren och där stog en rätt snygg karl och ville komma in,
ja varsågod ! Han tittade runt i lägenheten i typ fem minuter och berättade varför
sen var det inte mer med det. Hej då. Alltså klev jag upp kvart över sju helt
i onödan.. (hade tänkt ut o röra på fläsket men hur kul var vädret då..)

Sen lagade jag den här förbannade soppan.. Har fryst in säkert 7 liter och har
massor kvar. Blev som hur mkt som helst. Vet inte vart jag ska göra av allt !

Klockan ett var det möte på jobbet och det tog bra mkt längre tid än vad jag hade
tänkt mig så vid tre någon gång var jag hemma. Öppna alla fönster och försöka få
bort lukten!

Vid fyra tog jag med alla kläder jag fick med mig och gick till tvättstugan och pulade
in så mkt som fick plats. Sen vidare mot bilen och mot sidsjön.
Skönaste turen på länge ! Fy fan va kul det är när man får upp lite flås !
Känns ju som jag har järnspett i smalbenen men det är väl sånt man får ta i början,
har ju även införskaffat mig ett hopprep som kom till användning när jag kom hem -
riktigt roligt faktist!

Nu ska jag fundera på hur jag ska få bort lukten ur längeheten.. sitter med fönstren
öppna och jag kan berätta att det är inte direkt någon vårvärme ute.. fy !

Man kanske måste slänga fram dammsugaren och kanske skura när man ändå är igång,
jag menar kvällen ska ju ändå spenderas i tvättstugan..

Kom precis även på att jag har glömt bort att äta idag.. Middag och halt åtta hos mig
blir det väl först då alltså !


(igår putsade jag även fönster, så det var ju självskrivet att det skulle regna idag..)

Heejvej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: