S A N N A . D

Ordbajsning...

04:15

Kategori: Allmänt

Idag är jag tröttis så det känns helt ok att snart få gå o lägga sig faktiskt. 
Det som är liiite jobbigt är att jag ställer klockan på 04:15.. 
 
Igår efter jobbet gick jag hem o packade väskan och åkte ner på stan för 
film, vin o trevligt sällskap. Bra lördag! Skön dag idag. Lång mysmorgon, 
åkte västerut och grattade farmor som fyllde år igår, fikade, åkte vidare
till pappa o grattade honom på farsdag och han fyller ju år på onsdag så
vi slog två flugor i en smäll eftersom jag inte kan komma då. 
 
Blev bjuden på middag och kollade på tv o hade trevligt. 
 
Sen har jag legat på soffan ett tag och kollat på Granlomatchen. Gick ju inge
vidare men kul att se laget på tv ! Nästa hemmamatch hoppas jag att någon 
kan offra sig och gå med mig. Börja bli ledsamt att inte kunna gå för ingen 
annan vill gå o kolla !
 
Nu ska jag ta o slå på en film o natta. Så man är på sitt allra bästa humör imorgon!
 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: