S A N N A . D

Ordbajsning...

hormoner?

Kategori: Allmänt

Det blev en sån där skitkväll.. 
Sån kväll som jag antar är bra att ha ibland så man kan börja om, 
med nya friska tag  ! Som jag tänker göra nu. För snart är det dags,
jag tjuvstartar imorgon, och på lördag får vi se utmaningen. 
 
Slog iaf på en dålig chickflick ikväll och bölade typ hela filmen? 
Vaäremedé? som min bror så fint hade uttryckt det. 
Man skulle nästan kunna tro att jag var bakis eller att mina hormoner
spelade mig ett spratt..
 
Blev även väldigt sugen på att snusa bebis.. jävla film.
 
Tredje dagen hemma, ensam.. Lite piggare så laddar för jobb 11-19 imorgon. 
Har idag gjort matlådor och ska göra ett gäng till imorgonkväll så jag har. 
Ska jag klara av det här krävs det nog att jag gör matlådor, både lunch o middag. 
 
Iallafall så hörde en vän som jag inte pratat med på länge av sig ikväll, 
vilket gjorde mig på lite bättre humör. Släppte allt det dumma ett tag och 
fick mig ett litet leende på läpparna - tack !
 
Nu ska jag sova o ladda inför morgondagen. Ska bli skönt att komma tillbaka
till jobbet faktiskt. Och att se folk ! 
 
Btw, det snöar ute och jag hoppas det ligger kvar, för nu får det bli vinter !
 
PUSS
(åssådurå)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: