S A N N A . D

Ordbajsning...

kimdracula..

Kategori: Allmänt

Lång dag.. Bra dag..
 
Önskar att jag vore trött så jag kom upp i bra tid imorgon och slutade vända
på dygnet helt.. men det går ju tydligen inte. Sämst. 
Sen att jag kanske inte riktigt har försökt jättemycket kan ju ha med saken att
göra, men det är ju faktiskt ganska tråkigt att sova. 
 
Apropå, är det ok när man blir hispig och irriterad när tv4play inte funkar 
som det ska så man inte kan se halv 8 hos mig när man kommer hem från jobbet..
kärring? jag? 
Det gav med sig och ville fungera till slut iaf, och det senaste avsnittet av 
New girl har jag också sett. Önskar att resten av säsongen kom ut Nu !
Samma gäller PLL, har inte sett senaste avsnittet som släpptes för jag vill vänta 
tills det kommer ut ett till, och kaaanske ett till, så man kan sträck-kolla lite.
 
Unnade mig lite kvällsfika när jag kom hem från jobbet i form av varma hallon&blåbär
med lite grädde, och nu har jag en "hallonsten" fast i en tand som vägrar släppa, 
har tillochmed borstat tänderna och den är kvar ! Riktigt störigt. Riktigt !
 
Änywäy,
Idag (onsdag) fyller min Pappi gammgubbe, Grattis ! 
synd att jag jobbade hela dagen men vi var ju där i söndags. 
 
 
Slängde iväg ett mail ikväll, hoppas på att få det svar jag önskar, isåfall kommer 
december bli en rolig månad !
 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: