S A N N A . D

Ordbajsning...

lyckligare nu

Kategori: Allmänt

Var ett tag sedan sist. 
 
I onsdags var det personalmöte och efter det var det middag på Jops. 
Jättetrevligt ! Efter det var vi några som gick vidare och fortsatte kvällen på 
Bishop och sista stopp var Daltons... huh .
 
Efterfest har jag ju hört är en bra idé? Suck. Hemma vid halv 7 eller något liknande.
Som vanligt (?) Jag tyckte tydligen också att en faceplant var passande alldeles
utanför jacks vid stängning.. Skrubbade knän vart iaf enda konsekvensen, som tur var.. 
Kunde lika gärna skrapat facet.. Heja Sanna ! 
 
 
Torsdagen gick över förväntan och fredag var jag ledig. Massage stog på schemat 
sen en sväng till birsta, såg hur mkt folk det var o for till stan istället.. så less blev jag.. 
 
Handlade lite och sen åkte jag hem och slog in paket innan jag åkte vidare mot 
Leringen och firade lillasyster som fyllde 12 ! God mat, dryck och fika. 
Stannade över och på lördag åkte jag först o hälsade på farmor och fick fiiina kort
på mig och henne sen i somras när jag fyllde år. ♥ Sen vidare mot stan och nattjobb.
 
Söndag, eftermiddagsjobb så hann ju inte så mkt, och så började jag ju 7.30 imorse 
på midis så det var ju bara att gå o lägga sig när man kom hem. 
 
Idag gjorde jag som jag brukar.. kom hem, somnade på soffan en timme extra än vad 
jag hade tänkt.. sämst ! Sen blev det att ta tag i disken och sen väntade sidsjön runt.
Blev två varv i kylan... snöade gjorde det också ! mysigt värre. 
 
Nu får vi se om jag får sällskap att snacka lite strunt med (heja skiftjobb)
annars väntar sängen sen träning imorgon bitti !
 
PUSSHEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: