S A N N A . D

Ordbajsning...

planering..

Kategori: Allmänt

Något jag är förbannat dålig på.. Ingenting blev som det skulle idag.. 
Jag hoppas att det blir det imorgon.
 
Är en såndär kväll när man är riktigt myssjuk. Klängsjuk nästan. 
 
Har spenderat kvällen i soffan med ett öga på "That's my boy" som jag inte 
kan bestämma mig för om den var bra eller inte, och det andra ögat på 
presidentvalvakan.. och har klängt på kudden !
 
Funderar på om jag ska ta mig ett glas vin o slå på en skitbra film istället, 
eftersom jag inte är trött (pga min dåliga planering..)
 
Ledig imorgon och har massor att göra.. Men inget jag inte kan göra 
efter en sovmorgon. Det betyder att jag inte ställer klockan ikväll.
 
Måste skaffa mig något att se fram emot.. Ja. Det ska jag göra !
 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: