S A N N A . D

Ordbajsning...

what you want

Kategori: Allmänt

 
Vill man alltid ha det man inte kan få? 
 

Jag tror inte att det är så, jag tror det är en fixidé man bara får, 
så när man väl får det man inte kunde få vill man inte ha det längre! 
 
Sån är jag..
 

Fullt upp den här veckan (som vanligt?).
I måndags var det frukostdejt med Karin som gällde. Gottigott. Sen en sväng
på IKEA och sen blev det Ester innan jag fick bråttom till jobbet. 
Igår följde jag med Karin till sörberge för att titta på/köpa en bokhylla. Efter många 
Om och Men så fick vi med oss halva hyllan hem och jag åkte direkt till jobbet. 
 
Haft kanondagar på jobbet faktiskt, man ska ha kul på jobbet ! 
 
Idag har jag varit ledig hela dagen. Tog en lång och välbehövd sovmorgon efter
de här långa dagarna. Så vid 10 hoppade jag ur sängen och åt frukost och tog 
en lååång varm dusch. Måste ju vara bästa starten på en dag? 
 
Sen åkte jag ner mot Essvik för 3e massagen hos Tobbe. Idag grinade jag en liten 
skvätt, men det ska väl kännas antar jag ! Verkar sitta på samma ställe varje gång.. 
Sjukt skönt iaf ! 
 
Sen har dagen bara flygit förbi ! Jag gav köket en rejäl omgång när jag kom hem. 
Skåpluckor, lådor, spisen, ugnen, micron osv fick sej en tokstädning ! 
Efter det blev det matlagning. Har gjort matlådor med både korvstroganoff o ris 
och spenatsoppa. Vet bara inte hur jag ska få plats med alla i frysen.. tänka efter före
när det gäller matlådor kanske vore nåt. Sen när jag ätit var det helt plötsligt nästan 
mörkt ute och jag var trött..
 
Så nu ligger jag i soffan o äter glass o zappar roomservice och Transporter. 
Har blivit ihop med Jason Statham ikväll. Får se om jag berättar det för honom ! 
 
Också har jag såklart skaffat mig lite att se fram emot igen. I love it !
I helgen ska jag till Anna på fredag som fyller år. En sväng iaf, det blir trevligt.
På lördag ska jag gå på Glenn Wool. Köpte biljetter för flera månader sen så det 
ska bli riktigt roligt hoppas jag ! Jag, Magnus o Lollo. Nån fler som ska dit?
 
Sen jobbar jag mån-ons och sen är jag långledig. Så på onsdag em åker jag tåg
ner till storstan (sthlm) och hälsar på Hanna. I flera flera dagar ! Ska bli så sjukt skönt !
 
Sen när jag kommer hem har jag såklart mer att se fram emot, bla en helkväll med 
Erika innehållandes vin och middag o grejer. Fint !
 
Nöjd tjej.
 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: