S A N N A . D

Ordbajsning...

det blir inte alltid som man tänkt sig..

Kategori: Allmänt

Här hade jag skrivit ett långt inlägg om min dag.. 
så hängde sig datorn och allt försvann... Yeey! .... 
 
provar igen.. 
 

Var vaken alldeles för länge inatt ! Somnade vid 04:30 och vid 8:45 ringde pappa 
och frågade om jag var klar att åka.. Inte så pigg tjej som klev upp och gjorde
sig klar för att åka och besikta bilen då.. Men jag kom upp och vi besiktade bilen
som gick igenom galant (ja.. det var ju andra gången..) Går som en klocka !
 
Efter det åkte vi till kontoret till Lasse o firade med semlor. Var väl kanske egentligen 
för att det är fettisdag men jag såg det som att jag firade pärlan..!
 
Efter det blev det ett jäkla flängande.. Orienterade mig ut mot ljustadalen och skulle
leta reda på soptippen i johannedal.. Vilket gick sådär.. Vet inte om det var pappa
som var dålig på att förklara eller om det var jag som fattade helt fel.. men jag kom 
iaf fram tillslut.. Och då var det stängt!..
Åkte in på jobbet en snabbis sen var tanken att jag skulle åka till "kretsloppsparken" 
som det tydligen så fint heter på blåbergstippen.. Men kom på att jag inte var så sugen 
på att åka dit ensam så jag har kvar mitt gamla avgassystem bak i bilen.. får bli en 
annan dag helt enkelt ! 
 
Kom hem igen och tröttheten kröp sig på så jag tog tag i diskberget sen la jag mig på 
soffan och sov ett par timmar. Behövdes verkligen ! 
 
Vid 18 for jag o hämtade Pelle och åt middag. Vidare upp till Södra berget för
bowling på Strikeclub. Vi blev fyra tappra spelare som ställde upp! Jag Eva-Lena
Pelle och Arne. Riktigt roligt ! Jag kom inte sist heller ! (2a och 3e plats, heja!)
 

Lämnade av Pelle hemma och sen blev det inte som planerat, men det är bara 
att skjuta upp det en dag till ! .. 
 
nu väntar 13-22:30 onsdag och torsdag, nattjobb på fredag sen är jag faktiskt
ledig lördag och söndag. Ska bli riktigt skönt med ledig helg. Vad händer då?!
 
Långt inlägg idag.. 
 
PUSS
 
bowlingskorna.. ser ut som en 5åring!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det kan hända mycket på ledig tid...grattis till nybesiktad bil...kör på nu...

    2013-02-12 | 23:59:40

Kommentera inlägget här: