S A N N A . D

Ordbajsning...

mondaymorning?

Kategori: Allmänt

Första lediga dagen sen i onsdags. 
Min lediga dag (torsdag) blev fylld med dubbelpass, sen har det varit
nattjobb hela helgen. Helt OK! Fredagen var ju en supernatt! Jag o E-L
hade det fint med bubblor o struntprat hela natten. Och främmande o grejer!
Lördag ringde det på ganska bra så tiden gick fortare och alltid kul med sällskap
på växeln! Utom söndag då, riktigt tråkig natt.. 
men morgonen gick bra idag och allt flöt på så det var bra. 
När jag slutade imorse vid 6 tog jag med en kopp kaffe och åkte mot Leringen. 
Hur mysigt som helst att åka bil i mörkret med kaffelukt och lyssna på radio. 
Hade dock önskat bättre väglag.. men det funkade! 
 
Sov halva dagen sen tog jag och färgade håret på lillasyster som gärna ville 
ha en "ombre".. Blev faktiskt riktigt lyckat tycker jag ! Sjukt avundsjuk på hennes
långa tjocka hårsvall.. Men så är det ju, man vill alltid ha det man inte har själv! 
 
På kvällskvisten drog jag mig mot stöde och hälsade på älsklingsfarmor med pappa
och fick fika o prata lite strunt. Hon är bäst hon ! ♥
Svängde förbi lillebror (med sällskap) och sa hej och fick en kopp kaffe till innan 
jag åkte hemåt mot stan. . Så jag har alltså sovit till ca 15 och har druckit flera koppar
kaffe så man kan ju fundera på när jag kommer somna inatt... 
 
Bilterapi med Lina en sväng ikväll som vanligt. Det var skönt. Längesen! Även om 
det bara var en kortis idag så satt det fint. 
 
Imorgon ska jag ombesiktiga bilen är det tänkt.. om jag få nån tid. Ska åka dit på 
drop in så jag hoppas det.. Sen ska jag försöka få med mig pappa till tippen.. vi får se
hur det går! (har gamla avgassystemet bak i bilen.. antar att man måste till tippen?)
 
Imorgonkväll väntas bowling på södra! Tror jag ska hinna med ett pass
på Ester&co innan som lite uppvärmning... Kan bli kul ! 
 
Nu ska jag avverka en film eller två eftersom jag inte alls är sömnig... 
 
PUSS
 
världens bästa farmor!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är rolig att träffa familj...hoppas det går bra med besiktning...lycka till.

    2013-02-12 | 01:34:30

Kommentera inlägget här: