S A N N A . D

Ordbajsning...

bice

Kategori: Allmänt

Ja..
B A J S E G O
Fel o säga det då? nämen ok. då vet jag. DUMGUBBE.
får iaf träna den här månaden, det är skönt. Då har jag något att
göra på eftermiddagarna igen. behöver inte gå alla långa promenader..
men det är väl bara ett plus i kanten om jag tar dom också!

Jae.. Har lite ångest över att jag inte är på idrotten idag.. och jag har den
lamaste ursäkten till att inte vara där.. "de andra är ju inte där".. men det är
ju så.. Inte Lina, inte Malin, inte Malin, inte Emelie, inte Madde, osv!  men men.
Jag har iaf gjort mitt tal i svenska nu. Nationellt prov.. wey.. fick även reda på
vad jag fick på det skriftliga, mvg, wohooo! jag är faktiskt stolt över mig själv :]
Imorgon eller tidig torsdag åker jag hem till Ånge. Det ska bli skönt. faktiskt.

Har inte så mkt att skriva tror jag.
tänkte därför fylla i en såndär tråkig lista ;P

Namn?
sanna christina decker

Smeknamn?
SaltyBob - decker - mÄchTi - hummer and so on..

Ögon?

två. gråblå...

Längd?
etthundrasextiotre centimeter


Hår?
blond.

Sjunger du i duschen?
tihi..


Höger eller vänsterhänt?
höwger

Musik eller TV?
MUSIK!

Pojkar eller Flickor?
till vad?

Rosa eller Orange?
orange..

Festa eller Sitta hemma?
på en helg - festa. . . på en vardag - festa . . ;P

Sommar eller Vinter?
sommar

Dag eller Natt?
natt!

Har du tagit droger?
om du räknar alkohol som en drog som alla "dukton" så ja.


Vad tänder du på?
Julbocken

Hur långt är du beredd att gå på första daten?
så pass att det inte gör ont i fötterna? o.O

Hur skum är du?
det vet inte du

Vilken sak kan du inte leva utan?
musik, fast det är ingen sak. men iaf.

Kärlek eller Lust?
pest eller kolera?

Silver eller guld?
silver

Har du några piercings?
ex-piercing.. .

Favorit sport?
SKRIVIHOPFÖRFANJÄVLAÄCKEL!
(min kompanjon captain tractor - jag har inte härmat dig,
- du vet hur störande det är! >_< )

Vad gör dig glad?
mina närmaste.

Vad gillar du mest, komedi eller skräck?
beror på med vem och när

Över telefon eller personer emellan?
beror på vad som ska framföras.heh...

Kramar eller pussar?
kramar & pussar.

Vad är du beroende av?
musik..

Favoritprodukt på Systembolaget?
alkohol

Bästa fyllekäket?
MAX!

Beställer i baren?
öl! xider, tequila, rosa drinkar o.O

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
merameramera!

Brukar du sola?
oja, det är sköönt.

Vad gör du om du får hicka?
hickar?

Har du mött Jultomten?
det vet inte du.

E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra?
Be honom gå hem.

Så, nu har du fått reda på lite (ganska mkt) onödiga fakta om mig.

Ciaobella!
överochut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: