S A N N A . D

Ordbajsning...

blah!

Kategori: Allmänt

Att du bara orkar..

jaja, jag orkar inte bry mig. ska bli spännande att se hur du uppför
dig när det börjar närma sig.. ojojoj.

Anyhow, igår var jag på skolan ja som sagt , inte spec lång stud.
Följde med emelie ner på stan, ölsugen som hon var fick hon ge med
sig på en CHsallad istället ;) sen gick jag och solade, FEJKsolade
på två bleka.. men jag skyller på att jag jobbat hela lovet och inte kunnat
sola då! heh.. Efter det for jag hem och satte mig i mitt fönster o solade.
Passade även på att plugga lite, det var skööönt ^^ men dumt!
Det resulterade i två knallröda hettande kinder. men det har lagt sig idag..
så det blir nog fönstret idag igen! tänk om man haft balkong! va mkt enklare
det skulle vara.. men icke!

Haha, jag har fortfarande nervryckningar i mitt vänstra öga.. vad betyder det?

EGO? nja, vi får se!

Haha, just ja, jag skulle ringa och väcka Lina klockan sex imorse, som vanligt.
Så när jag hörde en trött röst i andra änden la jag på den mest irriterande
morgonpigga rösten o halvsjöng "gomorroooon, upp och hooppaaa"
- "eeeh, vae?" säger den andra rösten..
Jag hade ringt fel! haha, så trött var jag, jag ringde och väckte min mamma
klockan sex imorse istället för Lina, bra gjort sanna. bra gjort.

Ja.. inte mkt mer att säga.. jag önskar att det vore sommaren 05 och
att jag var på stödehuset.. haha! det var tider det! Eller hur captain?
Sniffa juice, apor i träden, JOHNNY, screwdriver, pommes o bea m.m.
how KOOL is that!

SlipKnoT - My Plague (gamla minnen ^^)

överochut.

Kommentarer

  • captain tractor säger:

    hehe, du menar sommaren '02? ;D men jag förstår! fan. tänk om vi kunde spola tillbaka. fanfrickintastic! åh.

    2007-04-18 | 02:48:23
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com

Kommentera inlägget här: