S A N N A . D

Ordbajsning...

dagens

Kategori: Allmänt

Dagens låt: pendulous threads
Dagens dusch: alldeles strax
Dagens frisyr: oborstat 
Dagens smink: gårdagens..
Dagens händelse: ledig
Dagens planer: inga som helst
Dagens vill ha: pengar
Dagens saknad:  ^^,
Dagens drog: mocca
Dagens tråkigaste: uttråkad
Dagens finaste: hallelujah
Dagens måste: det mesta..
Dagens dricka: saft!
Dagens köp: inget.
Dagens mat: det vet inte jag..
Dagens sjuka: lat
Dagens kärlek: kärlek?
Dagens mående: lat, uttråkad, besvärad

änsålänge!!

Har inte mkt att göra som märks.. tänkte fixa min blogg.. göra den lite snygg
o så.. men jag pallar fan inte.. jag måste ju vara dum..

Jag är iaf ledig idag. skönt.. ändå tråkigt..
ska väl prata med Captain senare, och Dave kanske.. eller anders..
ja jag har ju många att höra av mig till här på hemmaplan iaf :)

MAMMA KOM HEM... jag vill köra bil!

Jag vill även komma hem till stan.. till granlo.. till min läga.. till allt som hör det till..
även om det mesta sker i slentrian så är det ändå det som känns bäst.

Jag har så mkt som snurrar i huvudet att jag inte pallar att göra någontíng.
Jag måste göra religionsuppgiften, som jag inte har. Jag måste göra PedagogisktLedarskaps
uppgiften
.. som jag inte heller har! WEEHEEY! bra gjort sanna. As usual.
Även att PA ska vara klart till veckan. Smarta sanna är i ånge och jobbar hela lovet så hon
kan inte göra något på sitt PA. det sket sig.. får väl se vad Micke säger om det.. spännande..

Jag kan iaf säga att den vecka som jag ganska precis nu har spenderat i ånge har
varit väldigt innehållsrik, rolig, sjuk, äcklig and so on. Jag har sån tur som
har oLLä vid min sida. HAHA! ;D


nwäe..

-: vargen sa pling och apan sa plong :-

am i right sandwa? ;P

Kommentarer

  • captain tractor säger:

    hellyeah, u're right! ^^ så jävla sjukt. och imorgon måste jag ringa. O.o

    2007-04-12 | 17:29:25
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com

Kommentera inlägget här: