S A N N A . D

Ordbajsning...

ingen bild

Kategori: Allmänt

idag heller..

Jag har inga bra bilder att lägga upp längre..
Längesen jag knäppte något här hemma.. jag kanske får vara fotograf
imornkväll jag då! Det är väl ungefär vad jag - tråksanna decker - kommer
att duga till då!

Idag har vi haft SESAM dag på skolan.. SESAM står då för Sex&Samlevnad.
Ganska hyfsad dag, den var lätt avklarad iaf. Den innehöll även ett brandlarm..

Hemma.. och som någon sa till mig.. "Det tar aldrig slut".. det är ju lite trist!
Men men, det kommer fler gånger ^^

Helgen då, den blir väl lugn och skön antar jag.. kanske blir nån sväng ut till
mostra på lördag om jag har tur. Längesen jag var där nu. Men jag fick ju
träffa lillEmil i påskas iaf. Sötproppen, det är han det !

Så mkt jag skulle vilja nu.. har väl mer eller mindre hört att det är klart med
lägenheten? det är svårt när man har en som talar för en mittemellan, ska
fixa lite klarhet i det där någon dag! hehe.

Sitter o slöar vid datorn o håller på att frysa ihjäl.. funderar på att bara sitta inne och
tycka synd om mig själv ikväll.. Bara för att jag fryser så fruktansvärt mkt. Har just
tagit en låång varmdusch pga att jag höll på o frysa ihjäl.. hua.
Så blir det nog :)

Imorn blir jag ensam på Natur&Friluftsliv A också.. Lina ska inte komma,
och Johan räknas inte! så det blir jag. men vi ska väl förhoppningsvis bara lyssna
 på redovisningar. Kan jag ju hoppas då iaf. hehe. Sen på eftermiddagen är det..
eget arbete kan jag tro? Har mkt att göra så det kan hända att jag blir där länge imorn..
Kanske.. för en gångsskull.. men men.. det brukar oftast bara vara sånt jag säger..
haha.

Fick världens roligaste klipp av en kille igår, ruggigt roligt!

- "Don't call me a bitch! I'm a grown man!"
- "bitch, bitch, bitch, bitch"

HAHA!

nä.. Inte mkt att tillägga.. Jag ska ta på mig myskläderna o gå o köpa popcorn ^^

överochut.

Och dagens låt må ju bli Michael Tolcher - Bad habits
"I get all my bad habits watching you."
Thanks to Sandra Eklind , tihi.

Kommentarer

  • Fredrik med R dårå säger:

    Sanna... Det är för lite naket i din blogg. Du måste BigBrother-isera ditt liv en aning så det blir lite intressantare för läsaren :P

    2007-04-19 | 19:42:48

Kommentera inlägget här: