S A N N A . D

Ordbajsning...

Love hurts

Kategori: Allmänt

nyvaken, hua. Hemma idag. Sista dagen innan ett långt och skönt PÅSKLOV.
Ska bli så skönt med lov. Jag är ledig påskhelgen, för en gångsskull kan jag
gå ut med folket och inte behöva kliva upp och jobba dagen efter.
Så på fredag går ingen säker. så enkelt är det :D

Det ska bli både på gott och ont jag åker till ånge i 1½vecka.. Men alla andra
åker ju också iväg, typ.. Iaf malin o malin, o Lina drar till stugan och många
drar till fjälls osv. Jag vill också till fjälls! Jag har inte vart en enda gång i vemdalen
den här vintern, helt sjukt. Brukar ju alltid vara där minst en gång om år iaf!

Hem till mammsen ska jag iaf. Och lillebror blir stor, hela 17 år blir han på fredag!
Och farbror fyller också då, men håller inte kollen på hur mkt ;)

Det har gått ett tag nu, och jag har inte gett mig. Tydligen inte ni heller.
Dumt. Av dig/er alltså. Det var en dum tid du valde och jag hoppas att
du kommer att ångra det du missar. Det är sånt som knappast händer
en gång till. Så det här är enda chansen. Och tänk inte ens tanken på
att göra som du gjorde sist!! ÅÅåååeh!

Ibland blir jag imponerad av mig själv. För när jag tänker efter så brukar jag fundera
på hur jag egentligen orkar... hur jag orkar med Allt. ja..

tänkte skriva ner en bra låt.. men då blir inlägget sådär långt igen,.. så jag skriver den i
ihopskriven text :P

Tonight we drink to youthAnd holding fast to truth I don't want to lose what I had as a boy
My heart still has a beat But love is now a feat As common as a cold day in LA Sometimes
when I'm alone I wonder, is there a spell that I am under Keeping me from seeing the real
thing? Love hurts But sometimes it's a good hurt And it feels like I'm alive Love sings When
it transcends the bad things Have a heart and try me Cause without love I won't survive I'm
fettered and abused I stand naked and accused Should I surface this one man submarine?
I only want the truth So tonight we drink to youth I'll never lose what I had as a boy Sometimes
when I'm alone I wonder is there a spell that I am under Keeping me from seeing the real thing?
Love hurts But sometimes it's a good hurt And it feels like I'm alive Love sings When it
transcends the bad things Have a heart and try me Cause without love I won't survive Without
love I won't survive Love hurts But sometimes it's a good hurt And it feels like I'm alive Love sings
When it transcends the bad things Have a heart and try me Cause without love I won't survive
Love hurts Love hurts Without love I won't surivive Love hurts Love hurts Without love I won't survive

Haha, fundera på den ni!
näerå. det är incubus - love hurts

Mkt bra låt. Med det säger jag
över&ut

Kommentarer

  • captain tractor säger:

    vad ska du till fjällen och göra när du har mig i ånge? fucker. :P

    2007-04-04 | 13:37:21
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com
  • jocke säger:

    De tror ja ju !

    2007-04-08 | 19:19:36

Kommentera inlägget här: