S A N N A . D

Ordbajsning...

skolan

Kategori: Allmänt

Ja så var man här igen.

Tänkte summera helgen lite smått..
fredag.. öööh,  kommer inte ihåg? jag jobbade
sen var jag med Sandwa på kvällen o kolla tv o film..
sen gick jag nog och la mig med tanke på att jag skulle jobba!
Lördag.. jobbade 9-17, kom hem, åt mat, satt o kollade på tv,
efter MKT tjat av Captain så följde jag med till erikslund på
"fest", no offence Simon, men hade jag vart 15 hade det vart skoj.
Men som Captain redan skrivit, vi var ju inte äldst! HAHA!
fick skjuts hem vid ett iaf.. bara att sova för att sen kliva upp på söndag;
Äta frukost i solen, gassa ett tag, hjälpa mamma o kratta löv, (ont!)
sen göra sig klar och gå på jobbet. Man är väldigt sugen på att
jobba när det är sommarväder ute i mitten av april ... ELLER?

Kom hem till sundsvall vid elva igår, så nu är man på skolan igen.. idag har
jag verkligen ansträng mig och gjort MKT!,... ELLER?

Nwäe.. EGO väntar.. o två bleka kanske :D

ciaobella!

(wohoo, ett kort inlägg!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: