S A N N A . D

Ordbajsning...

söndag. söndag. söndag.

Kategori: Allmänt

Varför är alla söndagar likadana?

Det spelar liksom ingen riktig roll om jag är bakis eller inte, är det söndag är både
huvudet och kroppen två steg efter.. hela tiden!
Jag har i alla fall lyckats kravla mig ur sängen och ända till köket, värmt mig en kopp
Te och gjort den godaste mackan jag ätit på länge. GyllenGrova med Tomat o Gurka,
mmm, den ni ;P Masat mig ända till datorn och nu sitter jag här..
Alla som vet hur stor min etta är förstår att jag är helt utmattad av att gå så långt! Den
är Gigantisk! A, elle?
Jae.. Idag kom korten upp från i fredags... eller ja, jag såg dem idag iaf.. hualigen!
Jävla krogfotografer.. Ni om någon borde väl se om man är för full för att vara med på bild?!
Fast det är ganska tydligt att ni inte kan det, för då skulle inte jag ha varit med!

Igår velade jag iaf hela dagen om vad jag skulle göra på kvällen, men tillslut bestämde
jag mig för att haka på till Stefan, men inte på krogen! Och för första gången (tror jag)
så gjorde jag som jag sa. Jag var hos Stefan med en massa trevligt folk, 90% eller så
går jag i samma klass som :D Så det var väldigt skoj.
När klockan började närma sig elvatiden och alla skulle åka inöver krogen och så, då passade
jag på att gå hem. Jag gick även både dit och hem. JA det gjorde jag. Gick hem o glodde på
film och så. Det var trevligt :)   (A)
Eftersom jag var mest nykter (till en början, och om man bortser från Erik) så la jag tre roliga
citat på minnet. Helt sjukt, men jag kommer ihåg dem ;P

"Nej, jag kan inte ha fjädrar på mig när jag svettas..."
Sagt av Stefan Sehlin :P

"men man kan ju dansa med magen..."
Anna Linner, always!

"Jag har också en knekt.   I bakfickan! "
Holma, haha! Sjuuuk!

Anna  - du peka!
Elin    - ... NÖRD!

Sen är det ju som alltid när man citerar fyllesaker att det var alltid roligare när man
var där . Inte så lätt att förstå annars kanske.. hehe.

Ja.. idag tänker jag inte göra någonting.. ska gå o duscha sen gå o lägga mig igen..
ska ringa lina också, med min TRASIGA telefon.. jävla skit.. men men..
Det behövde ändå lagas!

Jag orkar nog inge mer nu.

Kom ihåg att ni får luras idag, det är första April! :D

över&ut.

Kommentarer

  • Mr secret säger:

    fan vad du är duktig och går och går då, precis som klockan ;)

    2007-04-01 | 13:38:18

Kommentera inlägget här: