S A N N A . D

Ordbajsning...

lyckotalet 3

Kategori: Allmänt

image179

TRE proppar på äventyr i TRE dagar
Lina o Agge anländer om ett tag i stora staden Ånge, då blire öl.
De ska stanna flera flera dagar! Men äventyr blir det i minst tre dagar!
För er som har missat det så är det jag som blir tant på lördag.. - grattis till mig.
TRE är även antalet dagar jag är ledig nu, för Jim ska jobba åt mig imorgon - Ängel!
Sen har jag bara fyra dagar kvar på Samtrans, sen bär det av mot sundsvall, i allafall
ett par veckor till att börja med, sen är det bara att vänta på svar.. överallt ifrån!

Har varit fult väder heela dagen, regnat o härjat.. har ju inte vart brydd för min
ledighet har ju närmat sig och det brukar visst vara då det passas på att vara SKITVÄDER,
men nu har himlen spruckit upp och solen kikar fram, så jag blir på gott humör!

Nu ska jag bara klä på mig o lägga lite mejk, sen blire Daves place - och norrlands!

saknar dig grisen!

PussPuss
Yours to keep

Kommentarer


Kommentera inlägget här: