S A N N A . D

Ordbajsning...

Gott Nytt År

Kategori: Allmänt

Avisst.

Har väl börjat vänja mig lite med att äntligen bo ensam igen.
Men det känns lite konstigt ibland när man inte vaknar av att det springer
och skriker en massa ungar på övervåningen. Men samtidigt är det ju skönt !

Igår somnade jag tidigt. Skönt ! Sjukt trött alltså. Och det resulterade i att jag vaknade
första gången kvart över fyra imorse och var jättepigg. Somnade om och vaknade ca
5ggr till men klockan nio sket jag i att somna om och klev upp. Det gick bara inte.
Har försökt packa klart. Har säker glömt tusen saker, men men.
"Plånbok, Nycklar, Telefon"

Sitter och väntar på att få åka. Tänkte springa in på stan o köpa det sista. Det vill säga
Strumpbyxor och lösögonfransar.. (om jag orkar) Sen kom jag på att då måste man parkera
o stöka på. Det som jag ÄLSKAR. Eller?

Men det slog mig att jag ska ju hämta jocke sen så jag kan ju förvisso ställa bilen
på sporthallen och ta en promenad in till stan. Hm. Det tål att funderas på.

Vi åker vid tretiden från stan iaf. Dom andra åker före. Ska svänga in i Ånge o hämta upp
lite grejer sen bär det av. Får se när vi kommer upp. Men då blir det iaf en kall öl. Mums!

Jag måste dock medge att det känns konstigt att inte åka med Ångeborna.
Jag och Annelill satt o pratade om tidigare år på efterfesten i tisdags. Helt sjukt va mkt tok
vi har hittat på där uppe. Har varit där så många år och firat nyår! Och i år blir det med
sundsvallsbor, men det blir nog minst lika bra ; )

Danne, Pertan o Ricky i en bil?
Malin, Niclas o Kim i en bil
Emelie, Lina o Agge i en bil
Jag o Jocke i en bil

Whovalley - Here we come !

Gott Nytt År på er !


PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: