S A N N A . D

Ordbajsning...

HO Ho ho

Kategori: Allmänt

GOD JUL
på er

Sitter på jobbet och sliter. Hua, har inte folk bättre
saker för sig på självaste Julafton än att ringa hit?

I alla fall så är jag inflyttad i lägenheten min nu. Har iofs mkt kvar,
men jag sover där och det är färdigmålat/tapetserat !
FINT. TACK mamma o perra !

Har även brummat en MASSA bil de senaste dagarana.. eller ja,
sen jag tog körkortet. Men det är bara för att jag varit tvungen,
det är fan inte kul med jultrafik alltså !

Tänkte passa på att hälsa till alla som skickat julhälsning än så länge !
TACK : )

Huh.. ja.. Har inte mkt mer att tillägga.
Slut på rasten är det också.

Åker till stöde efter jobbet, tillbaka hit ikväll för att jobba imorgon
och sen åka till ånge i några dagar.
Jobbar igen den 28e - sista dagen här - SKÖNT
Sen blir det vemdalen i fem dagar.
Det blir inte som det var tänkt, men det blir kanon !
Bara jag får någon som vill åka med mig så 8)

Jamen Hej dåååå då! Och
GO' JUL!

å bara så'tt ni vet - SANDRA ÄR HEMMA !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: