S A N N A . D

Ordbajsning...

mjaha.

Kategori: Allmänt

Fan va jag ställer till det för mig.
Ena sekunden händer det ingenting, andra sekunden händer ALLT.
eller?

Fyfan va jobbigt. Men meeen , det fixar jag . Sådeså.

Har jobbat idag. Så jag har ont i fötter och rygg. Men det är visst bara
att börja vänja sig som det låter. Det känns faktiskt väldigt bra. Tycker jag.
Ska samspråka lite med mamma också. Hon vet alltid bäst.

Har kikat film och ätit god mat med Karin o Sven ikväll. Trevligt !
Se upp för Dårarna. funkade väl.. Den var ju svensk.. alla som känner mig
vet vad jag tycker om det.. meen.. den funkade. Hade ändå inget bättre för mig.
Kollade på HippHipp också. KUNG.

Imorgon blir det först innebandy, HAH! Sen tänkte jag hinna en sväng på stan,
sedan blir det vinpimpling och trevliga saker med trevligt sällskap.
Jag behöver Det.
Hoppas mammi kommer till stora staden också. Det skulle vara roligt !

Ja.. det drar ihop sig. Allt kryper närmare inpå. Inte minst Julen. Blä.
Tycker inte riktigt om julen. Och den här julen kommer inte ändra min åsikt.
Jobbar både julafton och Juldagen. Har jag iofs gjort förut med, men då har jag
bara varit en liten liten bit hemifrån.. Nu är jag jättelångt bort .. 
Finns även andra saker som spelar in på varför den här julen blir sämre än jag 
egentligen förväntat . Men jaja. Jag antar att det är sådant som händer..  

Det löser sig.. sa han som sket i vasken. !

Och jag är riktigt avundsjuk på Johan o grabbarna förresten ! (apropå ovanstående citat)
Som var på konsert i Tisdags.
Riktigt grymt tydligen och sen vart på krogen och träffat kändisar. Kool...

Jag har förresten funderat på en sak också, väldigt mkt. Som förmodligen kommer
träda i verklighet efter nyårsresan. Men vi får se. Men förmooodligen och förhoooppningsvis !

Mnä.. Nu ska jag sova. Inget msn och ingen som verkar vara sugen på att smsa tillbaka till
lilla mig, så då blir det natten. Tänkte kanske ta mig en promenad till skönsberg imorgon
om vädret tillåter. Idag var det ju värsta pulka-vädret ju ! Så skulle man jobba, inge less jag blev.

Sa förresten till Malin idag att jag måste ju lida av något just nu. HaHa ! Det tar ca 15 min att åka
buss härifrån in till stan. När jag var vid kommunhuset - alltså nästan på navet, så hade jag
glömt bort varför jag skulle till stan. JAG HADE GLÖMT. det är ju stört !
Tur att jag kom på det då. Annars hade jag missat två jobb idag - ooops!

Som ni ser orkar jag inte hålla på med texten nå mer. Det betyder att jag är trött.
Därför är det lika bra att sluta nu . . . .

Imorgon får jag se Ö's nya frisyr ! o Imorgon får jag träffa Agge o Lina !
o imorgon får jag träffa Å igen ! Det känns bra !

Så Natti Natti på er folks !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: