S A N N A . D

Ordbajsning...

nä.

Kategori: Allmänt

Du kan nog inte vara mer less än mig just nu.

har iaf klarat av halkbanan idag, skitkul ! vi blev bara två i varje bil så
det var väldigt skoj, körde med en jättetrevlig tjej.
Det läskigaste var ju lätt de saker vi fick göra efteråt ! Vi fick ta på oss glasögon
som ändrade synen som att vi var fulla och skulle gå på en linje, helt sjukt !
Sen fick vi ju än en gång lära oss hur mkt sprit det är i alla möjliga saker, och det
är fan sjukt när man tänker efter. Jag kommer aldrig våga köra !
Sen det värsta på hela dagen ! "krocken" vi fick känna på i 6-7km/h,
så sjukt sakta, så sjukt ont !
Sen fick vi ju även hänga uppochner och på sidan i bilbältet - Ingen höjdare !
Uff, man blev alldeles yr, men det kan vara bra att ha provat på !

Och nu är det inte så att jag krockade eller på något sätt fick bilen
uppochner på egen hand för er som tror det, Även om det säkert är något jag skulle klara av.
Utan det är en "simulator" eller vad man ska kalla den?

Anyhow.
Kom hem. Lillebror var precis klar med maten till oss - underbart !
Kollade på en film med han också. Den där "chuck and larry",
den funkade.

Sen kom mamma hem och klockan blev mkt o allt har väl ungefär vart bajs.

Jag blir bara så jävla less ibland.

Ser inte fram emot tiden som komma skall, samtidigt som jag ser fram emot
den så sjukligt mkt. Jag har en så konstig känsla i kroppen och
allt händer liksom på en gång nu.
Men det ska jag väl klara av. Bit ihop som jag brukar säga...

Men med lite stöd från J så ska det väl gå bra? . . .

Nä, nu blire sängen så jag är pigg imorn när jag ska träffa helena!

gnälligt o pessimistiskt inlägg - men det skiter jag i !

NATTI

Kommentarer


Kommentera inlägget här: