S A N N A . D

Ordbajsning...

pära.

Kategori: Allmänt

Heter det där jag kommer ifrån..
men men.. Potäjto Patato !

Igår var en bra dag ! Jag var ledig, vilket var väldigt skönt !
Så jag tog och sov ett bra tag, klev upp för att åka på innebandy med Lina o Agge.
BK mot RIG och RIG åkte på storspö ! Jockis gjorde två mål, precis som han lovat : ]

Efter det snålåkte jag med Berra till stan där jag träffade mamma o maria.
Vi gick på 1891 och åt middag och drack öl. Himla mysigt faktiskt.

Efter det och när klockan började närma sig sex så gick jag hem till Malin för att
göra mig i ordning för Bartömning ! Meen, det var bara att vänta. För vi var tvugna att springa
på Kåren o fixa gästleg först. Så vi blev stressade, sprang till första bankomaten - tekniskt fel,
andra bankomaten - avstängd, BLÄ !!! Tredje funkade iaf. sen sprang vi upp på Kåren och
tänkte att vi var försenade, men det var vi ju såklart inte !  Vi fick biljetterna tillslut iaf.

Gick hem till Malin igen och gjorde oss klara. Fortfarande stressade med tanke på att dom sa
att vi skulle komma till Kåren vid 10 för sen skulle det bli sån kö. OKDÅ.
Så vi slängde på oss lite fina kläder, drog kammen genom håret och liftade upp till Aveny.
Där förfestade vi lite med mamma maria marina o pia. Trevligt trevligt.
Jag glömde förresten mitt vin i Kickis bil i all stress - slarvigt ! Men det fixade mamma !

Sen blev det kalas hela kvällen ! Himla rolig kväll var det. Skönt att komma ut och göra något !

Imorgon är det måndag.. det betyder att i övermorgon är det tisdag. Då är jag ledig igen,
för då FÅR JAG MIN LÄGENHET ! Det ska bli så himla skönt ! Få bo själv igen.

Nu tänker jag lägga mig på sängen och lyssna på musik. Det är ungefär vad jag orkar göra nu.

herrååå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: