S A N N A . D

Ordbajsning...

really don't mind

Kategori: Allmänt

Haha, det är sjukt!

Jag har lunch, det betyder att efter den har jag 3.45 kvar att jobba...
jag vill sluta NUUU. Hinner ju inte med mig annars ! Måste hem o duscha,
packa, förmodligen göra mig klar om jag ska hinna, hämta upp robban i stöde,
sen hem - äta och ut. Meen, ingen panik ! huh !

Såg förresten vad det kostade på hotellet på nyår, vilket jävla rån ! Så mkt pengar
betalade vi ju inte ens för att få se Coheed ! ojojoj...

Det suger i kroppen ! Jag vill spela spel ! Och Nej, inte sällskapsspel,
TVSPEL eller Hockeyspel - haha ! Det var så skoj igår !
Sen är jag så nöjd att jag dängde jocke i nå bilspel... även fast jag hade
bättre bil o så.. Men jag suger så jag blir alltid så glad när jag väl vinner 8)
Måste plocka med mig SuperNintendo hem sen. Lätt det bästa Tvspelet !

Hmja.. Jag fick förresten en bilstereo av pappa ! Skitbra ! Jag som satt o klagade alldeles
innan att min bara dog när jag kom till stöde. Varje gång jag åker i guppet vid bron
så bara dör den. Bara DÄR. Ingen annan stans. Men man behöver bara slå på den lite så
funkar den ju igen, men ändå. Nu slipper jag det !

Jag har som kanske märks inte ett skit att skriva egentligen... Men jag är göralös..
inge hungrig och rör jag på mig fryser jag ihjäl. Ruggigt kallt här idag !

Tråkigt egentligen att nu när man börjar vänja sig med allt ska man inte sitta här längre.
Men det andra är ju mkt bättre så jag klagar inte !

Nu ska jag dricka lite Grönt Te, som vissa tycker luktar hostmedecin "HARKEL"....
Jag tycker iaf det är mums !
Nåt annat som är mums var förresten pappas knäck! alltid är det nåt, förra året var det
apelsin, i år var det vanilj. Dom var mums  ! Geléhallonen var väl värre.. blä !

Julmat en dag förresten. Det räcker gott och väl. Fan va less man blir !
Jag äter inte ens nåt av det varma. . . Prinskorv är äckligt ! Det enda är farmors kokade kött
som är så RUGGIGT gott, men hon gör det inte längre ! jaja...

♥  IDAG FÅR JAG TRÄFFA SANDRA EKLIND!  ♥

o GRATTIS förresten till SANDRA JONSSON 20år !!

Nu får det vara nog.

Haddibra !

överochut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: