S A N N A . D

Ordbajsning...

Åre -07

Kategori: Allmänt

Åre -07

För er som inte kan se det, så är det Anja Pärson och Roberto på scen!
Grattis till TRE guld, nu då! Tarvligt att åka ur i sista igår!

Jag har då varit i Åre i två veckor. Två helt underbara veckor!
Visst har det funnits nackdelar, såsom 28C kyla, regn, långa arbetsdagar,
mycket väntande, jobbiga farväl, Kollektivboende! osv.
Men allt det roliga som hänt har vägt upp så pass att man inte tänkt på det
mindre bra sakerna! Bara farvälen då såklart.

Mina uppgifter dessa veckor har varit otroligt blandade, några saker jag fått
göra är tex:
- Skottat snö! (aldrig varit så stolt i hela mitt liv som av mitt och johans verk)
- Byggt scen
- Sätta upp tyg
- Jobbat i barnområdet
- Varit maskot
- Hissat flaggor (både på invigningen o prisceremonierna)
- Burit staket
- Jobbat i New Generation backen

Och självklart en massa annat. Kanske inte låter som de roligaste uppgifterna
men jag kan lova att ROLIGT det är det minsta vi har haft.

Något jag vill påpeka är att jag var på SlopeStarsfinalen, det var ungefär hur
roligt som helst!! men jag kan ju inte rekomendera sneakers, om vi säger så ;)
Var även på Mogul Manifest, ParalellPuckel tävling, jobbade då. också kul!!

Har längtat tillbaka varje sekund sen jag kom hem. Det känns så jobbigt när
man vet att människor som vi träffat där uppe, kommer vi förmodligen aldrig
mer att träffa. Även om vi inte har gått o blivit värsta bästa kompis, men ändå!
Elin Elin o Jag förstår det där, vi känsliga ;) haha!

Btw, GRATTIS ELIN som tog körkort idag :D  mer press på mig innebär det..
huh!

Titti, Sofie, Johan, Elin.. är väl dom man kommer sakna mest!
Några förgyllde vardagen mer än andra (A)
men Elinx2.. Jag lovar nog att vi träffar dem igen ;)

ja.. vad mer finns att säga. . . så himla mycket men pallar inte att skriva ner det.

skönt att vara hemma också så klart, finns ju människor man saknat här med!
självklart. Och sen saknar jag Linut, två veckor, hua, det är lång tid det!

Ja.. thats about ingenting av vad jag egentligen vill skriva. men jag orkar inte.
Fråga mig istället.. : )

träning på G. o packa upp kanske..

Över och Ut.

American Head Charge - Loyalty
L Y S S N A   P Å   D E N   !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: