S A N N A . D

Ordbajsning...

den där jävla spriten..

Kategori: Allmänt

den där jävla spriten..

Ja den bara ställer till det.. jag är så jävla less nu.
Det här är sepesanna som talar, jag är störd i huvudet. Och det är tydligen
inte bara jag som tycker det, haha!
Sanna - jag är så jävla stööörd
Sandra - ja, att du ens lever

tack ska du ha :P haha! och Lina ringde även förut, då fick jag även höra
att jag är den klantigaste människan hon känner.. men jag lyckas ju fan
alltid också, det slår aldrig fel att jag misslyckas med Någonting.

För er som inte vet så är anledningen till att jag är såhär arg, less och irriterad
att jag skulle ha varit i åre i precis 2h och 20min nu. OM JAG INTE HADE SOVIT
NÄR MITT TÅG GICK! "jag ska inte ut ikväll, jag ska upp tidigt imorn"..

kom hem klockan tre, somnade kanske halv fyra för jag fick gå till tvättstugan och
hämta tvätten.. för den hade jag lämnat på tork.. skulle upp halv sex.. jo tjena!

Min kära kompanjon Captain Tractor hade ringt mig 12ggr imorse, för att se till
att jag kom med tåget, tur att jag vaknade,,, ELLER? tre sms hade jag fått också,
och de piper en gång i minuten tills jag läser dem, vaknade inte av det heller alltså..
vaknade typ 9 o konstaterade att jag fortfarande var hemma.. ville bara lägga mig ner
och DÖ. fan va less jag är.. Men men, det var ju skoj igår.. men det väger inte upp..

över och UT.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: