S A N N A . D

Ordbajsning...

hårfärg snor och funderingar

Kategori: Allmänt

hårfärg snor och funderingar

Ja det är väl hur jag kan sammanfatta gårdagen :P
Jag åkte hem till ånge, wohoo! träffade sandra, som färgade mitt hår, alltid lika
roligt att träffa min piratkompanjon ;D hennes anledning till att vinna en hultan-biljett
är ungefär bästivärldenAB.
fortfarande sjuk.. hur man nu definerar sjuk, men det är så pass att jag inte varit på
skolan iaf.. då är man väl sjuk?

Jag har PANIK! egentligen kanske jag inte borde ha det, men egentligen är det lite
bråttom med allt. Ska jag bo kvar i lägenheten? Har jag jobb? ska jag plugga vidare?
Va fan ska jag ta mig till? ut och resa?
Det är så mycket som jag vill men som jag bara inte gör något åt.. meeen, vi får väl se..

Var o åkte pulka på sidsjön i tisdags, det var skooj :D

Ja.. vad ska jag säga.. dra ett elincitat o bara säga "mm" kanske? :P

Snart kommer stefan hit, vi ska disskutera mitt tränings/hälso schema, haha! Vi får se hur
det går med den biten.. jag som brukar vara duktig på att hålla mig till saker? Nä.

Korn kommer till hultan, skoj, men har ju sett dem en gång.. Flogging Molly kommer, det
kan bli skoj! missade ju dem sist, kände att jag ville gå o se Corey o grabbarna istället!
var även barfota, det kändes när han sa "GET THE FUCK UP" kan ni tro !

tips från coachen (mig i detta fall) Hand of Blood  med  Bullet for my Valentine
ruskigt bra. får en att sluta tänka en stund :P

Sepultura i sthlm den 6mars, jepp. blir inge av med det. FallOutBoy den 20e då?
blir nog itne heller något som det ser ut nu. Dave sa ju att han skulle skita i det så..
men men, man ska aldrig säga aldrig, Det ska Victor veta just nu iaf! hehe :P

Har ruggigt mycket att göra i skolan, hhalkat efter med allt nu. känns så himla tärt..
men det ska nog gå att komma i kapp, bara jag vill.. Sen undrar jag om det är någon som
har ett bra tips på hur man ska få ledigt tre veckor från skolan sista månaden innan studenten?
Haha! Lycka till säger jag bara.. hua.. måste bara samla mod först.

Ska bränna ut alla mina kort jag har på datorn. har suttit och fastat varje gång datorn hängt
sig att den ska kracha o allt försvinner, då DÖR jag!  har så många kort som betyder så mycket
på min dator! Bara för jag skriver det här nu kommer säkert nån att skickan å virus eller
så så att allt skiter sig :P

nä.. nu har jag skrivit för mkt. Ska slänga mig i duschen!

Room 409..

Ska vi rymma tillsammans? JAG ÄR LESS!

-: there's nothing left of you no more :-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: