S A N N A . D

Ordbajsning...

Bajs

Kategori: Allmänt

Bajs

Bajs ja.. det är väl ungefär hur jag känner mig idag.. Och då menar jag
inte som den Glada bajsen på bilden , utan jag mår verkligen inte
alls bra alltså! helt sjuukt!

Gårdagen kan sammanfattas med några simpla ord:
alkohol - bussresa - sjunga - country - kallt - roligt - kareoke - taxi -
bråk - kyla - 118118 - MAT - mjölk - socker - ingen taxi - efterfest -
ICA - kyla igen
Jag kommer aldrig mer kunna gå på ICA Esplanad, HAHA!

Nä det var en bra kväll, kändes skönt innan Åre såhär..
Snart smäller det.. Men det blir ut imorn igen!

Har egentligen inte så mkt att skriva här idag.. är så jävla less..
Det ska väl ändå inte vara såhär?!
"Inte Ja´e, Inte Nu´e!"

Äh. Överochut!

Förresten! bilden på de där två kuddarna jag hade häromdagen
hade jag för att jag ska tatuera en utav dem.. så ni vet :P

- What goes around, comes around -

Kommentarer


Kommentera inlägget här: