S A N N A . D

Ordbajsning...

Fredag - Gatufest - Helg

Kategori: Allmänt

FREDAG
börjar med jobb.. börjar om 45min.

hoppas på att få gå 14:30 idag.. om jag ha tur, men det lär jag väl
förmodligen inte ha, men men, jag hoppas.

Sen bär det av bort till Sundsvall o alla fina som är där!
Jag får även träffa finast ikväll ^^

Nu ska jag packa det sista och äta frukost, får se om jag orkar
hinner eller vill hämta tidningen !

Bra musik o ett snyggt skrivbord, det är vad jag är nöjd över nu.



pusshej

Kommentarer

  • Elin säger:

    Men hallå där! :)
    Nu har jag blivit tvungen att Pausa Nightlife, datorn är på lagning och det fungerar inte på jobbet :S balleskit. Du måste ju uppdatera mig lite! Vad händer? Vet man vem "finast" är? :) Är du kär och lycklig så behöver jag inte veta ;)
    Ha det bäst! Kram

    2007-07-12 | 12:04:27
    Bloggadress: http://lady.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: