S A N N A . D

Ordbajsning...

längesen?

Kategori: Allmänt

Ja det var ett tag sedan jag skrev.. ,
jag är en upptagen människa...?

Haha, nämen senast var väl i söndags, då jag kommit hem från alla bravader
på Leringen och i Fränsta.
På måndagen jobbade jag till 17:45, sen plockade jag upp Jocke vid tåget innan
jag gick hem :D ungefär det bästa på länge.
Plocka upp han på måndag efter jobbet och lämnade tillbaks han på onsdag innan
jag började - kort men väldi väldi trevligt ^^ Busat massa, kommit fram till att jag är
BÄSTmariokart! Det är ett som är säkert ;)
Sen har jag jobbat ons em och em idag också. Inte allt för skojsigt.. men men, som alla
säger hela tiden för att försöka muntra upp - Tänk på lönen! yeeeah!
Imorn börjar jag klockan nio, jobbar till 17:45 då bär det av till Östersund och StorsjöYRAN
med Agge, blir nog kanon det! hoppas på bra väder så vi inte fryser ihjäl där på campingen!
Men det ska nog gå bra. Jag tycker att det borde bli fint bara för jag önskar det.. jag får
aldrig bra väder... >_<
Åker hem igen lördag morgon klockan 07:38 eller något sådant. Börjar ju jobba kl 14.. hua!
Men Malin ska sitta med mig så jag kanske kan glassa mig igenom? ;) Haha, fast iofs är
det Laxfestivalen i Sollefteå, så det kan bli svårt.. Rackarns, skulle man kunna säga ;P

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag får träffa finast imorn igen - kanon :D

Nästa helg bär det av till stugan också, helt kanon! Det enda som fattas nu är att jag
får bort helgen efter så jag kan vara med o säga hej då till Ikki, det går ju faktiskt inte att missa!
Faktiskt ; )
Saknar alla flickorna från klassen - ja ok då, pojkarna också :P alla bara drar iväg! hit o dit!
Och här sitter jag.. men jag kommer snart tillbaka iaf.. heheh.. mor Pratade med Dalle idag ; )

Nä, nu ska jag packa inför morgondagen och äta KRÄM - mums!

överochut!

image163


j.w

Kommentarer

  • Maria säger:

    Saknar dig så Sanna! <3 Hoppas på att jag får träffa dig något mer innan jag förflyttar mig till Härnösand! Tack för kommentaren om min klippning btw! :)

    2007-07-26 | 23:24:57
    Bloggadress: http://mariiaah.blogg.se

Kommentera inlägget här: