S A N N A . D

Ordbajsning...

lediga dag

Kategori: Allmänt

Idag är jag ledig. Jag är i stora staden...
Sitter hemma hos lina, Lina sover..
Vi ska in på stan, i SKITVÄDRET.. hua.. måste skynda mig..
det åskar.. hua... Får träffa min Jocke idag också hoppas jag ^^

Nu ska Lina väckas!

Dagens låt: Handlake Village
Dagens dusch: nej
Dagens frisyr: utsläppt o platt
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: Jeans o sticketröja
Dagens händelse: sundsvall
Dagens planer: shoppa!
Dagens vill ha: mys!
Dagens saknad: min
Dagens drog: nä..
Dagens tråkigaste: vädret
Dagens finaste: alltid finaste
Dagens måste: Shoppa!
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: massor hoppas jag..
Dagens mat: CH
Dagens kärlek: Flickorna ^^
Dagens mående: på topp!


Skriver om yran o allt sånt sen.. när internet funkar hemma igen...

PUSS

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: